Akármicsoda

 2011.02.22. 07:17

Joghurtos-rumosszilvás akármicsoda :))) - írja nekünk Robi.

Hát ha te nem tudod, mit küldtél, akkor mi honnan tudjuk?

Várjuk kommentbe a helyes megfejtéseket!

ui: Tudatom a kedves olvasókkal, hogy a sütiszéle blog él, élni fog, mert rengeteg képet kapok! Csak várjatok türelemmel, és persze küldjetek ti is képet, sztorit, élményt, videót, akármit!!!

Címkék: képek

A bejegyzés trackback címe:

https://sutiszele.blog.hu/api/trackback/id/tr772678752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Losits Robi 2011.02.22. 07:24:35

Én ettem, nem a nevével voltam elfoglalva. És megcáfolandó a tézis, mi szerint a vendégek a sütiszélét sosem látják. Nincs neve a készítője szerint, mert hol ezt, hol azt raknak bele, úgyhogy én voltam a keresztapja. Szóval Joghurtos-rumosszilvás akármicsoda. :P
süti beállítások módosítása